יום שלישי, 4 ביוני 2013

אימון רגשי לילדים ונוער- ה"אני מאמין" שלי


אימון רגשי לילדים ונוער- ה"אני מאמין" שלי
אי אפשר להפריד בין הגישה שלי לאימון ילדים ונוער
לבין נסיוני כאם.
בתפיסת העולם שלי - ילדים הם אנשים קטנים,
מבוגרים לעתיד, והם מושלמים כפי שהם,
וככאלה, הם זכאים לכבוד ולהערכה.
ילדים אלו עדין לא רכשו מיומנויות ודי נסיון חיים
על מנת להתמודד עם המשימות והמטלות שעל הדרך,
שהחיים מזמנים להם.
זוכרת את הימים הראשונים שבהם החזקתי את בתי שאך נולדה
והוצפתי ברגשות חמלה על חוסר האונים שלה
ועל תלותה המוחלטת בנו, ההורים.
כמה מן הדברים שהנחו אותי  וליוו אותי לאורך השנים:
  • להתייחס לילד כפי שאני רוצה שיתייחסו אלי  
  • לעמוד לימין הילד
  • להאמין לו
  • לכבד את רצונו להשאר בבית בגלל כאב ראש (אמיתי או לצורך מנוחה)
  • לסמוך עליו שילמד ויכין את שיעוריו
  • להביע הערכה לו, למי שהוא ולהישגיו
  • לא לדבר בו סרה בפני אחרים
  • לא לשבח אותו בפני אחרים
  • לכבד אותו
  • לזהות ניואנסים בשפת הגוף
  • להיות בשבילו.
  • ועדין עלי ללמוד לדאוג פחות
  • ולבקש יותר...
לילדים שחווים קשיים - הכוונה נכונה יחד עם אהבה וכבוד , יאפשרו לצמוח ולפרוח.
באימון רגשי אני  מביאה את יכולת ההערכה שלי לילד כאדם שלם ומושלם,
בעל יכולות אינסופיות ופוטנציאל, ואני מביאה את אהבתי לו.
אני מאמינה שלאימון רגשי יש פוטנציאל לסלול את הדרך
 לכל ילד להצלחה, לבריאות, להשתלבות חברתית,  
ולזרוע זרעים של הערכה עצמית שיצמחו ויהפכו לעץ מפואר ונותן פירות.    

תגובה 1:

  1. שמי איזבלה איתן, אני מגיעה מתל אביב ,, אבל אני עוברת לאוהיו עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כל מי שזקוק לעזרה בנישואין / זוגיות. סבלתי שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה אחרת רק בגלל שמשפחתו לא אהבה אותי, ומכיוון שלא יכולתי להביא לו תינוק, בכיתי שבע שנים בגלל שבעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם ד"ר אלאבה. החלטתי לפנות אליו כשפניתי אליו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה מכיוון שפניתי אליו, אמרתי לו את כל הבעיות שלי והוא הבטיח שיעזור לי להחזיר את בעלי. ד"ר אלאבה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ויתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם מאוד שמח להיות בהריון ולאלו מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום, צרו קשר עוד היום עם ד"ר אלאבה ופתרו את הבעיה שלכם הנה דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או whatsapp בטלפון: +2349039885856 אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק